Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 sep 06, 22:01
Dette var bittert...

Måtte for øvrig klype meg i armen før det gikk opp for meg at dommeren faktisk blåste frispark på Brenne sin perfekte takling som førte til Vålerenga sitt første mål. Når deres andre scoring i tillegg var noe tvilsom (selv om jeg hadde langt dårligere utsikt til den situasjonen og ennå ikke sett tv-bildene) så er det klart det blir ganske surt. Frem til det blir 3-1 så er vel kampen også forholdsvis jevnspilt, hvert fall produserer vi omtrent like mye som Enga. De imponerer ikke veldig offensivt, men var bedre bakover i denne kampen enn de to foregående. Etter 3-1 så raknet vi dessverre - selv om vi faktisk hadde muligheten til å komme inn i kampen med et kvarter igjen da vi hadde en i tverrliggeren. Med 3-2 der så kunne vi presset på for poeng det siste kvarteret.

Dagens Tippeliga er så jevn at marginene hele tiden blir avgjørende. I dag hadde vi de ikke med oss. Vi var aldri fire mål svakere enn Vålerenga, så med tanke på målforskjellen som i en jevn Tippeliga til slutt faktisk kan bli avgjørende, så er det skuffende/nesten uprofesjonelt å gjøre det så enkelt for Enga mot slutten!

Ellers var det vel INGEN på FFK som leverte til over godkjent i dag. Det var middels over hele linja, ingen veldig dårlig eller veldig gode, og det holder faktisk ikke på bortebane mot Vålerenga. For dette Enga-laget burde det være mulig å slå.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340