Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 06 sep 06, 21:51

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes folk glemmer fort her inne. Sist han spilte fra start scorte han en glimrende scoring som sørget for ett poeng. Han har vært innvolvert i flest scoringer. Før Start kampen hadde han vært sist eller nest sist på hver 3 tredje scoring i serien. Hans glimrende høstsesong ifjor reddet oss fra å ikke spille i addecco denne sesongen....... Synes mange i denne tråden er både historieløse og kunnskapløse....... Minner meg litt om en tråd om tarek for noen uker siden hvor flere ville ha han på benken............. Enig i at Brenne har mer å gå på. Men er Brenne i toppform, så er det ingen av dem andre midtbanespillerene som har samme potensial og høyeste nivå......

Vi har fått en innspilt midtstopper, i Gerrbrand, siden Brenne sist startet og vi har også byttet litt på formasjonen på midtbanen. Dette tror jeg er grunnen til at vi har spilt såpass bra i de siste kampene, og det har ingenting med at Brenne har fått tresmak i baken. Når man ser på Ramberg har han dårligere avsluttningsegenskaper enn Carew, det ser ut som han er livredd når han får en målsjanse. Husker han kom alene mot keeper hjemme mot Bryne i cupen. Ikke akkurat målfarlig..

Men har skrevet tidligere og mener fortsatt at Brenne er vår best midtbanespiller. Nå har ikke jeg sett Stadheim spille så jeg kan egentlig ikke uttale meg om hvor god han er, men jeg tror kanskje Stadheim og Brenne kan dannet et forykende offensivt midebanepar utover høsten. Jeg tror at Bjørkøy, og kanskje også Ramberg, er bedre enn Berg som et midtbane anker. Men ingen andre i FFK har vel hatt akkurat denne posisjonen tidligere i år...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340