Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 01 sep 06, 03:29
Jeg tror Bjørkøy blir brukt på VB, tror ikke Eggen tør å satse på Tamas, det ville ikke jeg tatt sjansen på hvertfall. Han er rett og slett for treg. Derimot har han et klokt fotballhode og gjør enkle og sikre valg på en rolig måte, men det kompenserer ikke for faren av en mot en situasjoner med det resultat at Tamas blir runningsbøye.
På midten tror jeg det er ganske åpent om plassene. Det kan hende Ramberg tar over Berg rollen, men heller mot at Berg for fornyet tillitt. I så tilfelle vil de to siste plassene stå mellom Brenne, Ramberg og Stadheim. Siden Stadheim nylig har ankommet tror jeg valget faller på Ramberg og Brenne, mens Stadheim får den siste halvtimen eller noe sånt. Så hjemmedebuterer han fra start mot Molde.
På spissplass er jeg ikke i tvil, der starter Toth! Han har vært rysende mot VIF tidligere og får på bakgrunn av det fornyet tillitt tror jeg. Men er ganske sikker på at vi vil få se "heavy" i løpet av kampen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340