Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 06, 09:14
Endret: 31 aug 06, 09:14
Opprinnelig postet av Tiger
hvor mye penger skal mannen få? Får å sette det på spissen "Mange som har blitt innvalide, men ingen innsamlinger til de".
Er det ikke? Det er stadig innsamlinger til foreninger for invalide og handicappede. Det kommer heller an på øya som ser...

Når det er sagt, er det slik her i verden at mange saker får mer omtale og oppmerksomhet enn andre saker. F.eks. har problematikken i Darfur nærmest forsvunnet i andre saker i media. Selv om en sak/hendelse figurerer mer i media enn andre betyr ikke at folk ikke støtter allikevel. Det blir bare litt mer vanskelig å finne frem til hvor man skal donere midler.

Når medieeksponerte, kjente og, for mange, kjære, enkeltpersoner blir utsatt for noe som Enerly har blitt er det helt naturlig at folk engasjerer seg og viser sin støtte.

Når staten sier at en fotballutøver ikke har rettigheter på lik linje med andre arbeidstakere blir det et ekstra sinne og frustrasjon hos vanelige folk. Jeg er rimelig sikker på at dersom fotballspillere hadde hatt det samme vern som andre arbeidstakere, da ville ikke "Enerly-saken" fått de dimensjoner den har fått.

Jeg gir av mine midler til hvem jeg har lyst til. Nå skal jeg gi en skjerv til Enerly, samtidig som jeg fortsetter å støtte andre aksjoner, grupper, osv. Det er ikke alltid sånn at noe MÅ gå på bekostning av noe annet.

Men som sagt innledningsvis, det kommer an på øya som ser. Og jeg synes du har et litt smålig blikk her...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340