Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 aug 06, 14:27

Jeg tror nok at jeg bidrar med mitt på tribunen, om ikke jeg er med på dugnad og TIFO.

Guttæne i BRH er også medlem av Plannkehaugen. Det at de danner BRH er jo nettopp det å lage stemning innad i Plankehaugen.

Plankehaug -feltet er kun for medlemmer av Plankehaugen. BRH folka er da medlem av Plankehaugen derfor de står på feltet. Det gjør jeg også, og er selv med i en gruppering, Holygans. Vi har rett til å stå der pga medlemskapet i PH.

Vi bidrar i sangen, ikke mindre enn de snittet, kanskje over snittet vil jeg tro. På de bortekampene jeg er på høres jeg , og sikkert også BRH guttæne. Det er jo positivt, eller?

Hva mener dere med å gjøre noe innad om det ikke er dette. Hvis det å danne en Ultras vil føre til en bedre stemning er det jo bra. Det var det som skjedde på Lillestrøm når de fikk en Ultras forening der oppe. De er jo medlem av Kanarifansen selv om de har startet en Ultras gjeng.

Hvis det å gjøre noe innad betyr et styreverv, kan jeg si at de som sitter der gjør en ti ganger så god jobb enn det jeg ville ha gjort. Takk for den store innsats og tid de legger ned der.

Det er ikke det det er snakk om, men å få opp stemningen. Da må vi alle bidra, da kan det utvikle seg til noe veldig bra.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340