Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frankbt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 18

Lagt til: 28 aug 06, 19:04
Endret: 28 aug 06, 19:05

Vel, da har den verste skuffelsen lagt seg.

FFK var veldig effektive, og hadde vel et par heldige dommeravgjørelser som fikk stor betydning for kampen. Det straffesparket FFK fikk rett før pause var helt feil - og det var psykologisk tungt å få den i trynet rett før pause. Når Start-forsvaret sover i begynnelsen av 2.omg, ja da måtte det gå som det gikk...

Egentlig en rar kamp. Start hadde vel ballen mest, men FFK var knallgode på kontringer og svært effektive. Det pleier jo å være motsatt - at hjemmelaget styrer kampen, mens bortelaget kontrer..

Normalt så pleier jeg ikke å bortforklare tap, men i dag var det veldig klart at det var slitne Start-spillere utpå der - etter 120 minutters kjemping i Irland på torsdag, samt en hard cupkamp mot LSK helga før... I tillegg savnet vi veldig våre to midtspisser - både Todi Jonsson og David Nielsen kan gjøre ting på egenhånd - det kan ikke Bala Garba.

På en måte så var det litt godt med en i trynet nå, for da blir gutta utrolig revansjesugne før cup-bataljen om en snau måned. Jeg har mere tro på Start-seier i den kampen nå, enn før helga. Men, hver kamp lever sitt eget liv, og spillerne må være friske og i form, og vi må unngå skader før den kampen. Forhåpentligvis er Todi Jonsson tilbake på topp til den kampen...

Uansett - gratulerer med seieren. Som jeg sa i et annet innlegg - norsk fotball trenger både Start og FFK i Tippeligaen, så jeg håper dere klarer dere.

Så får vi begynne å telle ned til cup-semifinalen. Da skal vi revansjere oss!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340