Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 aug 06, 12:53
Opprinnelig postet av FFK1903

Men hadde jo vært Eggen i et nøtteskall om han hentet inn midtbanespilleren Stadheim og gjorde han om til en spiss. Ville i så fall ikke vært første gangen Eggen henter inn en spillertype han ikke hadde sååå mye brukt for og omskolerer han til en plass vi trenger folk.

Er mulig at jeg tar feil, men er ganske sikker på at Stadheim har spilt både offensiv midtbane(hengende spiss), ving og spiss tidligere. Han har kanskje blitt mest brukt i en offensiv midtbanerolle, men tror dette er en spiller som kan bekle alle de fem mest offensive rollene i FFK. Dog passer kanskje ikke hans slepne spillestil særlig godt til spissrollen i laget vårt. På en annen side er han 191 cm høy, så han bør jo egentlig kunne bite litt fra seg i lufta også......Vi får se, men jeg tror ikke Stadheim er tiltenkt en rolle på midten, jeg tror han vil bli brukt på en av de tre fremste plassene på banen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340