Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frankbt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 18

Lagt til: 27 aug 06, 13:45

Ja, da begynner vi sørlendinger å innta Plankebyen... Fint vær ennå iallefall - men det skal vel muligens bli noe regn etterhvert.

I utgangspunktet så bør det bli en jevn kamp mellom 2 lag i storform.

Jeg mener FFK er favoritter på bakgrunn av to ting. For det første spilte de fleste Start-spillerne en knalltøff UEFA-cup kamp på torsdag (120 min), og for det andre så mangler vi begge våre 2 midtspisser. (Todi og David)

Jeg frykter at Start taper og Soler må ta skjegget, men samtidig så er det mange Start-spillere som begynner å finne formen, og vinner vi midtbanen - så skal det bli vanskelig å kjøre over oss. Vi har 2 veldig gode vinger i Alex Valencia og Stefan Bärlin - og stiller nok med Bala Garba som midtspiss. Han var fantastisk i fjor vår, men har slitt etter en skade han fikk før sommeren i fjor. Men han har potensiale til å gjøre en veldig god jobb...

Mitt tips er ennå 1-1, men det vil bli viktig å få det første målet i kveld.

Vel, gleder meg til i kveld, og håper på bra stemning og bra kamp og mange mål!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340