Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 00:20
Opprinnelig postet av keiko99
Costanza: kansje brenne ikke har vist 100 % på trening.. jeg er i mot klippe kort eller garanti plass bare for ditt og datt. vi kan vinne kampen for det...


Klipperkort og garantiplass for ditt og datt? Hvis Brenne har spilt såpass bra (jeg har på langt nær sett alle kampene) som det blir hevdet så er det jo ikke annet enn rett og rimelig at Brenne starter. Du kan ikke kalle det å ha klippekort og andre unnskyldninger for ditt og datt, når det tross alt er snakk om han fyren ha prestert på banen.

Men Berg fotjener sikkert også sin sjanse tydeligvis, men syns det er rart at Brenne er den som må vike. For min del fremstår både Berg, Ramberg og Bjørkøy som mindre offensive en Brenne, med sine dype løp, så hvorfor ikke ta ut for eksempel Ramberg og gjøre plass til både Brenne og Berg?

Hadde det vært på bortebanen kunne jeg kanskje skjønt det, men midtbanen virker mye mer defensiv i mine øyne med Berg i steden for Brenne. Men han kan jo selvsagt bli byttet inn tidlig i andreomgangen, full av f... og score

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340