Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 aug 06, 22:34
Hvis Simen Brenne faktisk er 100 % så synes jeg det er helt feil å sette han på benken. Han er tross alt vår klart beste offensive midtbanespiller og veldig viktig på hjemmebane. Det er vel bare Tarik som skaper like mange sjanser for oss som Brenne, både for seg selv og lagkamerater. Simen er jo også en typisk "høstspiller" som vanligvis begynner å nærme seg toppen rundt denne tiden av året. Synes heller ikke han har vært så skuffende i år som mange skal ha det til, men tror det er blitt slik fordi mange har hatt kunstig høye forventninger til ham. Burde være et selvskrevent valg, spør du meg. I hvert fall på hjemmebane når vi forhåpentligvis skal styre spillet og ønske å skape mange sjanser! Han er også en langt mer spillende type enn Christian Berg, og tror han ville passet bedre mot Start sin sentrale midtbane. Men vi får se hvordan det går...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340