Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Birkebekk

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03
Innlegg: 63

Lagt til: 10 des 03, 20:55
Endret: 10 des 03, 20:56
Opprinnelig postet av Anduril
jeg unner ikke Kamma en eneste forsterkning


Hvorfor ikke det? Alle klubber fortjener forsterkninger... :) Jo bedre blir også Norsk fotball.. jeg synes det bare er artig at dere FFK`ere får forsterkninger... Jo bedre lag alle klubbene får jo artigere er det jo å følge med å.

Vi er jo ute etter like mange forsterkninger som dere... og når bosmanmarkedet ikek er alverden om dagen er det ikke så altfor mange attraktive spillere å kjempe om...

Jeg vil ikke kalle det stjeling...ifølge hamkam.no(tror jeg det var) så var det 9 tippeliga klubber som ønsket ham. Da er det jo opp til ham. Så er bare dumt å kalle det "stjeling".

Å når dama hans bor på Hamar så hjelper jo det mye på valget. Pluss at det sikkert er artig å prøve noe nytt... Han har jo vært i Sogndal i mange år nå... Hadde jo blitt noe nytt om han hadde valgt FFK å... Men han valgte HamKam å det er jeg FRYKTELIG glad for... Han er en stor forsterkning for oss Hedmarkinger...

---------------------------

Kamma for livet ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340