Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 22 aug 06, 15:59

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Costanza
Personlig var jeg mer positiv til Ward enn Jóhannsson, så synes dette var kjedelig, men det finnes fortsatt flere fisk i havet. Selv om jeg vel ikke tror det skjer noe mer med nye spillere inn før etter sesongen er ferdig nå.


Var egentlig av samme oppfatning. Men på en annen side, jeg hadde en liten magefølelse over at dette kunne skje. Det har jo skjedd før at spillere har vært "klar" for FFK, men at spillere brått har snudd mening. Schei Lindbæk (i ettertid skal vi vel bare være glad vimsekoppen gikk til Viking) og Todi Jonsson og helt sikkert andre spillere og.

Så kan det jo spekueleres i om vi kunne fått en bedre spiss enn han islandske om vi hadde brukt alle pengene på en spiss, fremfor å sette av to millioner på en spiller som ikke kom.

Helt enig med deg der, hvorfor tenker man alltid kvantitet fremfor kvalitet når det skal kjøpes spillere i Fredrikstad?? Hadde vært mye bedre om man hadde kjøpt en "klasse"spiller, som kunne gått rett inn å reddet plassen i tippeligaen....

 

---------------------------

- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340