Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 aug 06, 13:34
Endret: 22 aug 06, 13:35
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Dette var uheldig, men spørs om ikke det hadde skjedd uavhengig av om overgangen hadde lekket ut i pressen eller ei. Syns dog det er litt rart at kontrakten var ferdigforhandlet og klubbene var enige, da bude jo alt vært i orden, men så lenge han ikke hadde signert, så kan han vel fortsatt trekke seg. Uproft av spilleren syns jeg.

Hvis du hører på intervjuet med Morgan Andersen som ligger ute på f-b.no fra før det ble kjent at Ward takket nei, sier han klart i fra om at alt ikke er klart med overgangen. Ward skulle bl.a. komme til Fredrikstad for å se på forholdene før han bestemte seg. Men det kom tydeligvis ikke så langt engang.

Personlig var jeg mer positiv til Ward enn Jóhannsson, så synes dette var kjedelig, men det finnes fortsatt flere fisk i havet. Selv om jeg vel ikke tror det skjer noe mer med nye spillere inn før etter sesongen er ferdig nå.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340