Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 aug 06, 12:55
Endret: 20 aug 06, 12:55

Opprinnelig postet av Costanza


Mener dette bør bli laget mot Start:

Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Bertelsen
Bjørkøy  - Brenne - Ramberg - Kvisvik
Tarik - Toth

Hvorfor endre formasjonen?

Hvorfor skal vi endre fra 4-3-3 til 4-4-2 når vi har spilt inn et system som passer oss. Jeg er av den oppfatning at de er viktig å holde på en formasjon og ikke prøve ut mange forskjellige løsninger. 4-5-1 deffensivt og 4-3-3 offensivt, de er en formasjon som sitter i ryggraden til spillerne nå, og med det spille materialet vi har i dag er jeg iallefall av den oppfatning at vi klart bør fortsette i en 4-3-3-formasjon. Backrekka er grei, har levert to solide kamper. Men fremover på banen mener jeg vi bør stille slik:

 

     Bjørkøy  Brenne  Ramberg

 

Tarik               Toth            Kvisvik

 

Tarik er best når han får utfordre med fart, som han kan ta med seg fra kanten, vende innover i banen for å så finne på noe sprell som bare han kan. Toth passer genialt i denne oppstillingen. Et uhyret av en muskelklump, som er utrolig sterk til å møte baller for å så legge igjen til midtbanen, eller flikke i bakrom på en spiller i løp (Tarik, Brenne, Bjørkøy). Kvisvik, en potet som kan brukes til alt, kan gå med på at han passer best på en flanke i 4-4-2 men han er ikke mye dårligere i den posisjonen jeg ville brukt ham. 

Men det skal sies at når en super spiss er klar for Fredrikstad, så kan min mening være en helt annen. For da kan det hende vi får et komplementert spisspar som er giftigere enn den formasjonen vi bruker i dag.           

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340