Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 aug 06, 00:01
Opprinnelig postet av Husgutt
superdeilig!! håper bare gutta kommer ned på jorda igjen til neste helg.. er det bare meg, eller fungerer laget mye bedre defensivt med Berg på midtbanen? har ihvertfall registrert at det har gått bra bakover de to siste kampene hvor han har spilt..

Tror ikke det er én enkelt person alene som gjør at FFK fungerer tryggere defensivt, er vel heller laget som sådan som har hevet seg. Men Berg har gjort en solid jobb, for all del.

Fordi Simen Brenne ikke spilte i dag, så fikk jo for øvrig Bjørkøy en langt mer offensiv rolle og han imponerte meg veldig. Dessuten synes jeg Ramberg var strålende i dag. Utrolig morsomt å se han når han får ting til å fungere.

Regner nok med at Berg må ut til neste kamp. Da får Bjørkøy tilbake sin mer defensive rolle som Berg nå har hatt, og Brenne går inn i sin vante posisjon som Bjørkøy hadde i dag.

Ellers imponerte Multaharju meg i dag. Hele tiden villig til å komme på løp og stor arbeidskapasitet! Et friskt pust på høyreback. Tror han er bedre fremover på banen enn som høyreback.

Gerrbrand skaper også ro i midtforsvaret.

Og når Kvisvik er i humør og får tom til å boltre seg på, så vil vi alltid skape sjanser. Og med Tóth og Tarik på banen lukter det også scoringer...

Dette var en meget god kamp. Krysser fingrene for at vi nå allerede har kommet inn i en flytsone, ikke ulikt høsten 2004!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340