Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 06, 19:53
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av SveinHjalmar

Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..

 

Hvem er Eliot?   Og hvis Eliot lurer på hvorfor Toth spiller er vel to mål svar godt nok?  Hva f__n forlanger du mer av en spiss?



Han som skrev 2 innlegg over meg het Eliot.

Greit han scorer 2 mål, men der kunne vel de fleste scoret.. En spiss må orke å jobbe, kunne skyte og vinne dueller.. Han må lære seg at når han er på 16 meteren kan han skyte, ikke bare drive med den flickingen! Innsaten hans i dag var helt grei.. Må si jeg gleder meg til det kommer en erstatter for Mr.Flick..

Han gjorde mye dumt i dag også, men nå må vi ikke ta fokuset vekk fra en meget bra kamp:-D

 

Achså! Jeg gikk av en eller annen glipp av Eilots innlegg. Like greit, kanskje.  Jeg vil heller ha en spiss som gjør mye rart hele kampen igjennom og som scorer to mål - enn en som briljerer hele kampen uten hverken å score mål eller levere målgivende... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340