Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 aug 06, 23:47

1. Skal vel ikke være nødvendig å foreslå for valgkomiteen at folk som skal være med i et styre i en supporterklubb skal være supporter- og sangkulturinteresserte...... trodde det var det som var det viktigste i en supporterklubb jeg......

 

2. Det er ikke noe problem å se/høre om folk synger høyt eller lavt... Når vi snakker om synging i supportersammenheng mener man ikke tradisjonell kor-synging skjønner du, men her er det snakk om å synge høyest mulig, gi alt man har, sangen skal komme fra hjertet. Det er generelt et stort problem på hele feltet at folk ikke synger med full røst. vet at noen gjør det, inklusivt meg selv, men alt for mange står bare og synger som i et kor.

 

3. Det er flott at du kom inn her og svarte litt på vegne av PH-styre. Det var nettopp en slik diskusjon jeg ønsket å oppnå. Jeg ønsket at folk skulle begynne å tenke, diskutere og gå i seg selv slik at vi kanskje kan heve oss noen hakk utover høsten. Og det begynner jo også å skje ting nå, så jeg mener en slik diskusjon som dette er veldig sunn. Håper også det bidrar til at flere åpner kjeften og synger neste kamp, blant annet har vel noen i PH-styret noe å motbevise? Så det jeg vil er å få noe positivt ut av dette, få flere folk til å synge mer, få styret til å gjøre noen grep og endringer slik at vi han heve oss, og få fram at styret bør endres til neste år.

 

4. Grunnen til at jeg reagerte som jeg gjorde på avhandlingen din er fordi det var tydelig at dette var for å redde Jaran fra å måtte forklare seg. Det var faktisk han jeg stilte spørsmålene til, men så kommer du og skriver en avhandling som svar. Tydelig at du ville redde han fra å måtte svare. Kanskje han ikke har kompetanse nok til å sitte i PH-styret? Jeg vet at du er en skrivefør person, så det er sikkert fint for han å ha en venn som deg som skriver han ut av problemene...

 

5. Når jeg sier at du svarer på kun det du selv vil, så henviser jeg til episoden i Sandefjord, hvor dere gikk i mot deres egne, inkludert forsangeren du er så glad i, og ga bilder av de til politiet. Dette har du fortsatt ikke svart direkte på.

 

6. Jeg har ikke kommet med noen personangrep mot noen. Jeg presiserer herved på det sterkeste at jeg dette ikke er personlig mot noen i styret. Jeg har ingenting i mot verken Jaran eller andre som personer. Men som styremedlemmer i PH har jeg noe i mot opptil flere i det sittende styret, og det må det være lov og ytre sine meninger om. Når man velger å sitte i et styre i en så stor organisasjon så må man regne med slikt.

 

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340