Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 16 aug 06, 22:26

Ja, nå blir jeg skikkelig matt. Hva er det FFK driver med? Hvordan i all verden kan en klubb ha så dårlig øko styring? En ting er budsjett, og at ikke de økte det nevneverdig i forhold til i fjor. Da med tanke på økte inntekter i forhold til en gigantisk bra ny tv-avtale. En annen ting er å drive det helt på dunken som det virker som man gjør. Hvis det er snakk om så mye penger som blir nevnt her i tråden, da blir jeg dobbel matt.

 

Jeg lurer på hva en markedsavdeling da driver med jeg....... Det burde vel kanskje vært jobbet litt mer for å få inn penger? Ta et eksempel: jeg har drevet firma i Fredrikstad i 3 år nå, ikke verdens største, men med en omsetning på 10 - 15 mill i året. Jeg har aldri blitt kontaktet av noen i FFK systemet, er slike "små" bedrifter for små i deres øyne? Sier ikke at jeg kunne spyttet inn millioner i klubben, men det finnes jo ting som annonser i programmer og slike ting som ikke koster skjorta. Jeg vet at det hundrevis av bedrifter som er i samme situasjon. Hvorfor tar ikke noen tak i dette?

 

Eller er det slik at FFK er klubben for snobben, les millionærene?

 

Jeg skriver ikke dette fordi jeg er bitter for at lille meg ikke er bedt på ball, men fordi jeg vil poengtere at det er et sinnsykt potensiale der ute. Det er vel 2 heltidsstillinger i markedsavdelingen, eller tar jeg helt feil.

 

Tilbake til saken, jeg synes det er utrolig rart at en invest pool vil gå inn å redde en skakkjørt økonomi i klubben. Vil de ikke gjøre dette for å skaffe forsterkninger? Hvorfor vil de gå inn å kjøpe dagens stall, som knapt er gode for midtplassering i adeccoligaen. Det lukter litt vondt av hele dette opplegget.... Får nesten håpe at dere andre her inne har rett i at dette er en avledning.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340