Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 aug 06, 00:37
Endret: 16 aug 06, 00:37
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av rødforalltid

 

Dette tror jeg rett og slett ikke noe på.

 

For det første så er det Værste A/S som er byggherren på nye Fredrikstad stadion og her vil FFK nærmest overta en del av et ferdig produkt. Derfor kan det ikke være riktig at byggeprossessen har ført til økonomiske problemer for FFK

 

Publikumsgjennomsnittet har vært litt lavere inntil nå, i forhold til budsjett, men ikke så mye mindre at det skulle være skyld i noen store økonomiske problemer.

 

Stallen har blitt slanket mer enn de nye som har kommet inn i stallen, så her har nok klubben ikke gått i minus.

 

Jeg tror grunnen til at klubben nå går ut å strør salt i såret på seg selv,som ikke eksisterer, er for å dempe det enorme forventningspresset som man merker fra alle kanter, når det gjelder nye forsterkninger. Klubben vil rett og slett ha litt arbeidsro nå.

 

Jeg var selv tilstede på pressekonferansen på kontoret til Høili, og med det jeg hørte der, så nekter jeg å tro at mesteparten av disse pengene skal gå til å fylle opp en slunken klubbkasse. 

 

Håper og tror på det du sier. Mange forventningsfulle mennesker mandag kveld og deretter falt alt sammen igjen. De 4 millionene hadde da FFK fra før av..

 

Håper bare ikke dette stikke kjepper i hjula for fremtidige kjøp nå som døm evt går ut og "lurer" mange sterke personligheter..

Men hadde forsåvidt ikke gjort noe om det hadde dukket opp et overaskende kjøp de nærmeste dagene..

Men jeg lar meg heller vente og se..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340