Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 06, 18:41
Endret: 15 aug 06, 18:43
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av kanogvetalt

                                       Shaaban

PAC/Multe          Gerrbrand       Piroja              Bertelsen

                      Gashi          Bjørkøy         Solli

       Tarik                                                             Kvisvik

                                        Toth/Hoås

Smått utrolig. Brenne har vært innvolvert i flere scoringer enn Toth og Hoås tilsammen. Han er den eneste midtbanespilleren på topp10 lista over antall avslutninger. Og han har vel en verdi på 5 ganger så mye som dem to andre tilsammen. Greit du har holdt henda over Toth siden det famøse Ringberg salget, men ser du ikke at vi trenger en toppspiss i større grad enn to midtbanespillere?

Vi behøver først og fremst en midtbane som jobber mer bakover og som avslutter angrepene oftere. Det er noe som vi ganske greit kan få til med de spillerne vi har...

 

Brenne har 8 poeng (3 mål, 5  assists) og Toth har 6 poeng (3/7) de to neste på vår poengliste er Tarik/Kvisvik (3 mål, to assists), før Bjørkøy med 4 (4 mål...).

 

Siden Hoås knapt har vært på banen - og har null mål og null assists - har du selvsagt rett i at Toth og Hoås har gjort mindre enn Brenne. Det gjør ikke Toths innsats mindre verdt (selv om jeg har forventet et par mål til...).

 

Å diskutere spillernes verdi er meningsløst - det blir synsing helt frem til et eventuelt salg er gjennomført. Hvor mange ville med hånda på hjertet ha gjettet at noen ville betale nærmere 180 millioner (samlet) for Mikel?

 

For interessens skyld kan jeg ta med et par andre spillere:

 

Gashi (0/1)
Helstad (1/0)
Daniel F. Holm (1/0)
Solli (0/1)
Braathen (2/1)
Mifsud (6/0)
Occean (5/1)
M. Andresen (1/5)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f