Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 aug 06, 14:12
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han bekrefter at FFK gjorde en konkret henvendelse til FC København i et forsøk på å få den svenske VM-spissen Marcus Allbäck, men fikk kontant nei.

Det sier likevel litt om hvilket sjikt FFK nå sikter mot - og Terje Høili ser ikke bort fra at givergleden kan fortsette.

Med 4-5 mill. så har jeg ikke noe tro på at de har noen sjanse i det sjiktet, dessverre.
`

tviler på at de hadde forsøkt seg på Allbäck dersom de bare hadde 4-5 mill å rutte med.. er nok endel taktikk ute og går her


Jeg tenker det samme som deg husgutt. En skal ikke ta alt som skrives i media for god fisk. Allbäck var uansett bare en fjern drøm som hadde vært helt maks å dra i land, men realistisk sett var vel det kun en ønsketenkning? Kjøper FFK Espen Olsen nå blir jeg utrolig skuffa. Hva skal vi med en spiss som Ham Kam har på benken? Også til 4 mill???

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340