Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 14 aug 06, 14:28
Endret: 14 aug 06, 14:29

RTja, da hiver jeg meg på.

 

Innsatsen til Plankehaugen på Åråsen var skandaløs. For det første må vi samle oss mye mer, å _STÅ_ (kommer tilbake til det) mye tettere. For det andre så skulle den delen til høyre for inn/utgangen STÅTT, og ikke minst SUNGET. Man sitter ikke å ser på fotballkamp når man er på bortebane. Jeg kunne også telle antall syngene supportere, og det var kanskje en rundt 20-25. Noen her, noen der. Det er for dårlig! Jeg ser godt voksne mannfolk, med kraftige stemmer som ikke åpner kjeften engang! Sånt irriterer vettet av meg! Hvem andre skal synge hvis ikke vi gjør det? Jeg er også for variasjon. "Fredrikstad - klappklappklapp", finnes det grenser for hvor mange ganger jeg syntes det er morsomt å rope når det finnes mange andre sanger som jeg veit vil dra med seg mange fler. Dessuten er det kjekt at når ikke Zoran er der, at alle kan dra igang, men det er viktig at når en prøver seg, at man følger opp å synger med med en gang, så ikke han som prøver seg føler seg som en komplett idiot. Jeg veit hvordan det er.

 

Hjemmeinnsatsen våres har ikke vært så aller verst nå i det siste syntes jeg. Har sett de fleste kampene på DVD i seinere tid, og vi høres ganske godt. Men det hadde blitt mye mer TRØKK! om alle hadde sunget, og ikke en tredjedel som jeg antar av plankehaugenfeltet som synger nå. Jeg syntes det er på tide at PHstyret tar opp dette som ett alvorlig problem, noe jeg syntes det er. Ekskludering fra feltet syntes jeg er en god løsning, for å sette det på spissen.

 

Foreløpig syntes jeg det er greit å bare si ifra til de som ikke synger. Men hvis dette fortsetter, må virkelig noe skje. Plankehaugen er på vei til å bli en tilskuerskare, og ikke en supporterskare. Og det er for meg feil.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f