Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 aug 06, 00:26
godt å se at hvertfall en del supportere er villige til å diskutere denne saken. dette med synging og støtte fra tribunen er noe vi må ta tak i snarest! så diskusjoner som denne ser jeg på som veldig positiv. det negative i denne saken er at styret i plankehaugen ikke gjør jobben sin. for det første virker det som de driter fullstendig i å gjøre noe med dette problemet, for det andre er det ingen av de som deltar i debatten her og svarer litt for seg, og for det tredje så er det svært få av de som sitter i styret som i det hele tatt er med og synger! lars thoresen er allerede nevnt, andre som bør nevnes er berg-familien fra torsnes. jaran står og leker fjortis og prøver seg på småjentene, mens han tar et bilde innimellom, mens faren hans står og planlegger neste dugnad i stedet for å synge. dette er skandaløst, og det bør skje radikale endringer i PH-styret til neste sesong. vi bør få inn folk som er genuint opptatt av supporterkultur og det å synge og støtte laget verbalt. for det er faktisk det PH er stiftet for å gjøre. hvis det ikke blir endringer i PH (enten utskifting av styret, eller at det nåværende styret tar tak i problemene og heller driter i alt det andre tullet de bruker tid på) så bør ALLE som er interessert i å synge og støtte laget danne en egen gruppe, om det er brigade rødhvit eller hva vi nå velger å kalle det, spiller ingen rolle. poenget er at de som er på stadion for å støtte laget verbalt bør samle seg , helst på en egen plass, og synge av full hals sammen, slik at vi slipper å stå sammen med indianere og andre dyr som kun er på stadion for å se på tippeliga-fotball. folk jeg ville sett sitte i et styre i en slik gruppe er zoran, dag jørund, bønna, gøran karlsen, jon syversen m.fl. dette er folk som vet hva supporterkultur er. jeg vet jeg er veldig direkte nå, og en del folk i plankehaugen føler seg kanskje tråkka på nå (særlig dere i styret, hvis dere i det hele tatt tar dere bryet verdt med å lese dette). men det må til! folk må i større grad tørre å si meninga si og være litt kritiske til det som skjer i PH for tiden, ikke bare dilte etter styret fordi de er så snille og kozzzzelige osv... Noe må gjøres!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f