Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 13 aug 06, 11:14
Jeg var også på kampen i går, og må si at jeg ble meget skuffet av det plankehaugen presterte. Riktignok tok vi oss litt sammen mot slutten av kampen, men alt i alt var dette ræva. 
80% av de som var der satt stort sett gjennom hele kampen. Trist at folk ikke lenger gidder å støtte laget. Før hadde vi mange supportere også på bortebane. Nå er de fleste erstattet av tilskuere. 
Vil gjerne at noen i styret kommenterer hvorfor det ikke gjøres noe med dette. Jeg vet at styret gjør en god jobb på mange områder, men når det gjelder organisering av sang har de feilet. Greit nok at ikke Lars T. eller noen andre fra styret selv ønsker å ta ansvar som forsangere, men da må de ta ansvar å finne noen andre som kan gjøre det. Det å sørge for at det er bra liv på tribunen må da være en viktig del av plankehaugens styre sin oppgave? 
Håper styret kommer på banen med forslag til tiltak og strategier for hvordan denne negative trenden kan snus. 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f