Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 06, 15:35
Opprinnelig postet av wergis

FFK i 2015 gjør det knall

Har vunni 9 serie mesterskap siden 2005 og har 7 royal league seiere og 5 NM seiere..
Sliter med europa cupen da, senest i 2014 kom jeg meg til semifinale i CL. Ellers har det vært begredelig..

Spillere som prøves: Sindre Løe Bing.                Norsk
                                             Jacub Blaszczykowski    (Wisla) polen
                                             Fabiano Oliveira               Brasil                  Garantist for minst 20 mål pr sesong.
                                            Rok Kronevater                 Slovenia          Fantastisk playmaker.
                                            Giovanni Torre                  Italia
                                            Benoit Costil                      Frankrike            Beste Keepern jeg har hatt.
 
Greit Tommy Høiland er et sinnsykt bra talent, men nå har han spilt i 8 sesonger i klubben og han har ikke imponert de siste 4 sesongene.. Har spilt 56 kamper og har 16 mål på de fire siste.. GLEM HAN!!!




hm.. Dyre spillere du foreslår her :-) 40 mill for brassen, og 30 mill for polakken....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340