Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 aug 06, 13:51
Endret: 08 aug 06, 14:02
Opprinnelig postet av Costanza
La Rune Haugen være igjen hjemme hvis han vil det, så kan vi heller fortsette diskusjonen om kampen her.

Jeg håper Eggen setter inn Christian Berg for Hans-Erik Ramberg i denne kampen. Tror vi kan trenge mer muskler i midtbaneleddet på Åråsen. Ellers ser jeg ikke for meg store forandringer. Håper selvsagt Shaaban kommer tilbake i mål, mens Piiroja og Gerrbrand forhåpentligvis blir en "hit" i midtforsvaret. Usikker på høyreback. Verken Czwartek eller Multaharju imponerte mot Ham-Kam.

Er også litt usikker angående spissplass. Synes Hoås var hakket friskere enn Tóth mot Ham-Kam, men når alt kommer til alt føler jeg likevel at Tóth er noe mer målfarlig. Tror neppe vi rekker å signe noen ny spiss som blir kampklar innen lørdag, så det blir nok en av disse to. Hornseth egner seg ikke som midtspiss i 4-3-3. Wiig er ikke god nok.



Vi rekker nok neppe å få på plass en ny spiss til denne kampen, selv om det jobbes på spreng nå for å få på plass  en solid spissforsterkning i løpet av uken.

Spilleren det er snakk om er svensk og har spilt/spiller på det svenske A-landslaget, men det er ikke Allback
Det er nok svært sannsynlig at det i løpet av uken kommer en ny pressekonferanse, men spilleren blir sannsynligvis ikke klar til kampen mot Lillestrøm.

Forøvrig er jeg enig i at Christian Berg bør inn på midtbanen på bekostning av Ramberg, for å få inn en spiller med mere muskler og defensive kvaliteter.
Jeg tror også Mikka tar høyrebackplassen, selv om han ikke var imponerende mot Ham-Kam.
Shabaan ser ut til å bli klar, med forhåpenligvis et forsterket forsvar foran seg, og da bklir nøkkelen til success mot Lillestrøm å holde nullen. Da tar vi ihvertfall minst 1 poeng og alt annet enn 0 poeng i den kampen må vel betraktes som ren bonus.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340