Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 06, 12:40
Endret: 08 aug 06, 12:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Må le litt når jeg leser at FB nevner Marcus Allbäck som FFK-aktuell i samme artikkel...



Ryktet der har versert på Gressvik en stund. Hvorfor vet jeg ikke.

De folkene som seriøst snakker om at Marcus Allbäck kan være aktuell for FFK, kan med respekt å melde ikke følge med på fotball eller forstå seg på virkeligheten?!

Dette er en spiller som er fast på FC København, Skandinavias klart største og rikeste fotballklubb som er på et heeeelt annet nivå enn FFK på alle mulige måter. Det hadde vært en sensasjon om han gikk til Vålerenga, Brann eller Rosenborg. At han skulle gått til FFK..... vel, det klarer jeg ikke engang å tenke på hypotetisk.

Latterlig av FB å skrive dette.

Men da fikk jeg bekreftet at fotballkunnskapene der i gården ikke er all verden.

Over til trådens tema: Blir spennende med denne brasilianeren. Ser at han har scoret mye mål i brasiliansk fotball, men usikker på nivået. Eggen finner nok fort ut av om han er den rette mannen etter et par treninger. 1.90 høy og rask høres hvert fall bra ut på papiret.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340