Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1978

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 mar 06
Innlegg: 17

Lagt til: 31 jul 06, 22:22
Opprinnelig postet av Vlad
Som jeg desverre regnet med før sesongen ville vi ta poengene hjemme. Og at stallen er for svak viste mange,men blir ofte bedt om å holde trut av de som alltid har trua. Jeg elsker FFK,men vurderer med hue og ikke med hjertet når jeg skal se på spillere og muligheter. Vi kan klare oss om vi er sterke hjemme og fortsetter å vinne der.En fordel/bakdel er at alle tar poeng av alle (bortsett fra FFK borte). Tror vi ikke får pustet ut før siste eller nest siste serierunde i år også.
Mest av alt ønsker jeg en spiss og en annen stopper enn tamaz.Wiig holder ikke mål og har egentlig ikke gjort det sine 2 sesonger her. Hoås er for treg og bremser spillet. Slik jeg ser det har vi ikke dekket opp "tapene" av Trondsen,Pedersen,Bora,Risholt,Ringberg med likegode eller helst bedre spillere.


Helt enig. Hadde vært morro med noen som virklig kunne forsterket laget, ikke bare hendte vrakgods fra andre...
Hva tenkte de på når de hendta han midtstoppern fra tromsø?? eller toth eller wiig eller ....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340