Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

christpa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 jul 06
Innlegg: 5

Lagt til: 25 jul 06, 11:20
Opprinnelig postet av FFK-Supporter

Opprinnelig postet av christpa
Mulighetene han har til å skape et storlag her i FFK får han aldri i andre klubber, og hadde han hatt mer å gå på har han hatt veldig god tid til å vise det! Kan ikke gå rundt å skylde på alt mulig annet, det er han som er ansvarlig for å skape resultatene.


Helt uenig! Man kan ikke regne med å få ett topplag i eliteserien kun pga treneren. Ting må også stemme andre steder i klubben. Tror du det å drive ett eliteserielag mot toppen, er en enmannsjobb så tar du feil..!


Skrev jeg at det var en enmannsjobb? Jeg skrev at muligheten han har i FFK har han ikke hatt andre steder og han får den ikke igjen med mindre RBK er blinde nok til å ansette han en gang i fremtida.
Han har uansett ikke bevist stort etter opprykket.

Uansett er det resultatmessig altfor dårlig med 16 poeng på 14 kamper kontra fjorårets "dårlige sesong" med Drillo hvor laget stod med 19 poeng etter 14 kamper.

Stikk finger`n i jorda, han hadde fått fyken alle andre steder, men her i byen er det bare å få han på sokkel. Fyren er jo "untouchable" i Fredrikstad. Tragisk om klubben må rykke ned før det skjer noe.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f