Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klansskalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 11

Lagt til: 21 jul 06, 11:29
Opprinnelig postet av A.Scheie
Mer enn dette tør jeg ikke si, for alt jeg jeg vet kan du være en journalist fra TV2nettavisen som er ute etter å fiske frem noen kommentarer for å lage stor sak. Agurkene er fine om dagen vettu... hehe...


Hehehe...
Er nok ikke noen journalist selv om det hadde vært fett å kanskje vært det til tider i TV2 og fått snausa litt på alle damene i Storm....

Nei altså jeg er genuint fotball interessert bosatt i særp med masse plankevenner, vi prater selvsagt foppall når vi kommer sammen og en del av dem har litt de samme tankene som meg og da finner jeg det naturlig å poste litt her for å høre litt med andre planker.

Eggen virker freda i Fredrikstad og det kan fort bli skummelt.
Tipper en og annen planke vrir seg i senga om natta når`n drømmer om at åpninga av nye stadio`n fort kan ende opp i Adecco, husker med gru selv de øyeblikka en russla hjem med visshet om at en neste år skulle ut å reise helt andre steder en til Trondheim, Stavanger og Lillestrøm.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340