Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jul 06, 19:30
Opprinnelig postet av dracula
Stemmer det A.Scheie. Trakk visst fylkesgrense litt langt opp, men det er kanskje tilgivelig bare jeg ikke også hever motalgrensa.
Ellers  så har vel NIF ofte i allefall i semifinale øyemed iallefall skjela til publikum og penga.
Får håpe at du har rett Costanza at de ikke gjør det i kvarten, men det kan jo lett bli mange skjulte agendaer.
FFK har jo hatt korte reiseavstander ifht mange andre.
Avstandene er jo små her nede på sørøstlandet sammenligna med de fleste andre steder, det er bare vi som opplever avstandene som store.
Uansett spennende, håper selvsagt på Follo slik at FFK kan ha mulighet til hjemme og da helst mot RBK dersom de også hangler videre.

I semi-finalen trekker man hvem som får hjemmebane, så NFF skjeler ikke til publikum og penger der.

FFK ser ut til å ha kortest reiseavstand av alle lagene, så det er nok bare mot RBK og Viking eller Bodø/Glimt at vi kan få hjemmebanefordel.

Systemet er av flere grunner urettferdig, ikke minst fordi lag i utkant-Norge får en fordel fordi det ikke finnes like mange klubber i nær avstand. Dessuten er NFF med sitt oppsett med på å gi enkelte lag fordeler, f.eks. ved å sette Lillestrøm opp borte mot Harstad slik at de får en stor fordel i f.eks. kvartfinale ved større mulighet for å få hjemmebane.

Jeg håper på helt klart på Follo, mens det nest beste vil være hjemme mot Rosenborg eller Viking (ser ut som Viking sender Glimt ut av cupen).

Det jeg frykter mest er LSK.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340