Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 nov 03, 19:23
Knut Torbjørn Eggen blir.

For det første er han under kontrakt, og skulle han gå til Rosenborg måtte han ha gått før 1. september. Nå bør FFK stå på sitt, og være like vriene som RBK har vært mot sine spillere. Skal Eggen til RBK bør vi få 4-5-6 spiller med i handelen. :)

Hareide er en type som aldri har fullført en eneste kontrakt. Han har alltid gått dit han har fått mest betalt. Egentlig merkelig at de vil ha en slik personlighet som landslagssjef. Han forsvinner nok like fort hvis han får et godt tilbud fra en storklubb ute i Europa. Dette gjør i alle fall at jeg mister en del av respekten for Hareide.

Eggen derimot tror jeg har vært ut alle sine kontrakter i diverse klubber. Han var til og med ut hele kontrakten i MOSS!

Nei, Eggen har sagt at han skal forlenge til 2007 med FFK, så da stoler jeg på det. Eggen pleier å være ut kontrakttida si, så jeg har trua på at han blir.

Begynner vi å ymse at storhetstida til Rosenborg er i ferd med å svinne hen?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f