Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 14 jul 06, 12:47

Det Eggen sier til demokraten er bekymrende i hvertfall;  Nei, vi har ikke fått styrket laget slik vi hadde håpet på. Forstrekninger betyr jo spillere som hever laget. Dessverre har det vist seg at vi ikke har penger til å handle på den hylla vi ønsker. Slik situasjonen nå er vi helt avhengig av ekstern hjelp dersom vi skal handle slike spillere. Vi har mange navn på blokka. Hadde pengene vært der hadde det vært det minste problemet å fått tak i en klassespiller eller to. men slik er ikke realitetene nå, sier Eggen.

– Men jeg har tro på at vi skal klare målsettingen vår med det mannskapet vi har. I 2004- sesongen hadde vi et mannskap som strengt tatt vikke var godt nok for Tippeligaen, Vi klarte oss da - og det skal vi gjøre denne gangen også. 

Etter hva som står her, har vi jo ikke penger til å forsterke laget i det hele tatt. hvorfor skal vi klare å berge plassen med den stallen vi har nå?? Tredje sist etter nesten halvspilt serie, samt at vi har mistet flere spillere enn vi har fått inn. Bekymringsverdig spør du meg!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340