Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jul 06, 16:29
Nja, et innlegg i desperasjon og et skudd mot  administrasjonens  seriøst mystiske innkjøpspolitikk, jeg blir helt satt ut over at antatt mindre attraktive lag med mindre midler klarer å skaffe seg kvalitetsspillere ut av det blå mens vi surrer rundt og tester en bråte kvantitet som blir sendt hjem etter et par dager. Når Odd klarer å grave fram en Pelle Nillson skulle det være mulig for ffk også, eller en Tegström. Så langt sesongen helhetlig sett synes jeg vi er den udiskutable taperen på overgangsmarkedet.

Nok om det, jeg er ikke synsk og det var selfølgelig mye ironi i innlegget. jeg håper og tror fortsatt at vi berger plassen. men jeg begynner så smått å henge meg på røstene som vurderer trenerskifte etter sesongen hvis plassen blir reddet med et nødskrik dette året også, for da trenger vi pinadø forandring i systemet.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340