Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jul 06, 01:05
Opprinnelig postet av Lex
Er det noen som har sett rasmussen i dag og kan fortelle åssen det gikk eller?


Ja jeg har også sett ham i dag, Lex. 

Og jeg må si jeg har blitt veldig usikker nå, etter at jeg synes det så veldig bra ut på mandag, og litt mindre bra i går.
Jeg regnet med at i dag ville vi virkelig få se hans kapasitet på en stor bane, men ble absolutt ikke overbevist.
Han virket ikke rask nok i vendingene og så rett og slett ut til å ta for lett på det, og det siste er jo litt merkelig med tanke på at han er her for å prøve å overbevise seg til en kontrakt med klubben.

Nå er det mulig at jeg i dag er urettferdig mot spilleren og litt for kritisk og at Eggen bedømmer ham på en helt annen måte, men jeg sitter igjen med en følelse av at klubben ikke tør å satse på ham på grunn av usikkerheten rundt hvor lang tid man må vente til han er der hvor han skal være formmessig.

Alle, også Eggen, er vel enig i at det er nå vi trenger forsterkninger og ikke i septenber eller oktober.

Etter at vi mistet Bora og hverken Tronseth eller Tamas har stått fram som gode nok erstattere, synes jeg situasjonen mildest talt er litt kritisk forsvarsmessig. 
Vi er det laget som har sluppet inn flest mål i Tippeligaen hittil i år og vi har 3 viktige kamper i løpet av 8 dager mot Rosenborg, Bryne i cuppen og mot Viking. La oss håpe at vi som et minimum går videre til 4. finalen og at vi slår Viking.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340