Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jul 06, 11:19
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Nei, Keiko99 og jeg stod på andre enden... Han jeg snakker om hørte jeg snakket med Keiko og tiltalte ham med navn , Uansett så er Keiko ganske stor, derav kallenavnet
unnskyld for at jeg missforsto deg.  hvorfor er det så viktig å poengtere at jeg er stor ?

A9sh: nei det du sier stemmer ikke, men jeg holder på mitt og jeg mener at atmosfærend var bedre. jeg sier ikke det er p.g.a  noe som du antar..  Jeg  skal la deg få lov til å anta det...

ffkmufc: vi var bra, men ikke topp. når vi dro i gang var det bra og det er det jeg skryter av


Hvis du mener at vi var bra, men ikke topp, hvor i huleste har du vært hen på Plankehaugenfeltet ?? Vi var ikke bra når noen sanger ble sunget. Hjalp ikke at dere prøvde dere bak der heller, var like dævt for det. Eneste dere skal få skryt av fra meg er at dere prøver, men ikke for at det ble bra, for det ble det ikke.

Hvis ikke stemningen blir bedre utover ( uten Zoran ) så mener jeg absolutt at vi må tromme sammen et Plankehaugenmøte, for sånn som under siste kamp er rett og slett krise.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340