Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 08 jul 06, 00:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion
Velkommen Rasmussen... Blir spennende å se dette her...


Drit og dra med hele Rasmussen sier jeg. Jeg vil ha kvalitet nå. Tamas er vel vel så bra som han her.


Det er betryggende å vite at vi har supportere som vet å si fra. Her kommer det nye spillere, som liksom tror dem bare kan komme til vårt sensasjonelle lag i bunnen av norsk fotball. Her kommer dem fra fotballbakgården Danmark og regner med at det er bare å ta en plass. Skikkelig betryggende med supportere som har så inngående kunnskaper om ny spiller( som SVÆRT få har hørt om før), at de kan med en gang si at den vi allerede har fått (som heller ikke har spilt i mer enn 90 min) er vel så bra. Supportere som kan skråsikkert avskrive en spiller, som har vært kjent for oss i tre timer, og som vi andre aldri noensinne har hørt om, er supporterne som man skal lytte veldig nøye til. Ja, hvorfor ikke trekke disse supporterne mer inn i innkjøpsprosessen i klubben? Kan man vurdere spillere på så kort tid, med så lite grunnlag, ja da kan ikke jeg skjønne at dette må være supporterressurser som må trekkes inn i klubben umiddelbart! 

Kanskje allerede i kveld?

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340