Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 jun 06, 07:59
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av danieltr
Forumet er for alle og alle er ikke hardcore FFK-fans som ikke har andre interesser enn å snakke om klubben og kun det..

Ikke alltid like festlig å kun diskutere Steinar Sørlie, Ny Stadion og Arve Møkkelbost..  


Da synes jeg du er på feil sted. Til det synes jeg f-b forumet eller vgd forumet kan brukes til.

Edit: Hadde det ikke vært så sent skulle jeg skrevet ett lengre innlegg.


Hvorfor plukker du ut bare biter av innleggene og svarer på dem? Du skjønte selvsagt at jeg mente at jeg synes det er fint å ha noe "mer" enn kun FFK å snakke om uten å være medlem i søkkevis av forskjellige forum!

Ja jeg er her primært for å snakke om klubben, men jeg synes det er gull å få prata om mine andre interesser også, og til nå har jeg hatt muligheten til det med dette åpent forum. MEN nå er det snakk om at denne posten skal fjernes, og da sier jeg i fra om at dette er jeg i mot! Jeg var ikke ute etter at du eller andre skulle finne alternative forum til meg Culemart, det klarer jeg fint på egenhånd.. 



---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340