Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jun 06, 01:15
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg har nok lyst til å flytte tilbake etterhvert.. Men skal jeg komme med kritikk mot "mine egne", så er Fredrikstad folk  er lite urbane, tar seg selv altfor høytidlig, har for liten respekt for andre mennesker, veldig mange komplekser, homofobe, harry og rølpete..


Hehe, minner meg om en kamerat som flytta til storbyen....tok ca.3 måneder før han sa "oslo" med spiss "s" istedenfor "ochlo" som han sa før. 

Med all respekt å regne husgutt, å være urban er ikke noe en bør forvente av folk som bor i en by med 70k inbyggere. Og "bønder" som deg som flytter til oslo og rakker ned på mentaliteten til folka i byen de selv har vokst opp i, bør ikke snakke om respekt for andre mennesker.  

Dessuten venter det en diger truserøsk når dere kommer hjem!!!



jeg er vel litt enig i det du sier der og ja, jeg tok vel for hardt i.. men som sagt, så kan jeg nevne en like stor og kjip liste over idioter i oslo..  og ja, dette er generalisering.. skjærer alle over en kam osv.  synd jeg ikke kan redigere innlegget mitt, for det var vel litt i overkant. ble bare provosert følte jeg.. men uansett...


var forøvrig ikke noe vondt ment:)   nå prekær jeg ikke skikkelig Fredrikstaddialekt pga diverse forhold (aldri snakket skikkelig), men har da tykk L og snakker som jeg alltid har gjort. helt fucka..hehe... ikke at det er noe interessant, men har bodd i oslo i 7 år. så er ikke nyflytta til oslo. vet at mange blir "urbane" med en gang de krysser grensa til oslo.. hehe..


---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340