Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jun 06, 23:28
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av danieltr


Hvorfor i all verden skal vi stenge Apent Forum? Ingen har vært i nærheten av å komme med gode argumenter ennå bortsett fra Rune til dels.. 

Kan vi ikke stenge alle de andre og da som ikke har noe med FFK å gjøre, siden dette er forumet til FFKSUPPORTER.NET... Da kan jo "Fotball generelt" strykes og..

Utrolig at alt skal kritiseres for enhver pris, til en hver tid.. Patrioten, du er bare latterlig.. Skal vi ikke bare drite i å ha forum i det hele tatt da siden kvaliteten på innleggene i rene FFK-tråder også ofte er under enhver kritikk..

Jeg sier: Behold!




Det får jo stå for din egen regning, men hvis du hadde lest mer nøye igjennom innleggene angående dette, så er det faktisk ikke bare jeg som mener at denne diskusjonsgruppen bør stenges.

Men, helt ærlig innlegg om Norsk Folkehjelp og Keiko sine dataproblemer, passer det til denne siden som kaller seg FFKSupporter.net


Det står selvsagt for min regning ja.. Har du hørt det gamle barneuttrykket: Har du ikke noe postivt å komme med så ti( noe i den duren). Du er som vanlig negativ i kommentarene dine Patrioten og bidrar sjeldent med noe du selv etterlyser, nemlig kvalitetsinnlegg. Du slenger rundt deg med tråder som omhandler nyhetssaker som vi alle leser andre steder, og jeg får inntrykk av at du må til enhver tid ha noe å klage på!

Støtter det Husgutt skrev tidlig i tråden her, la nå være å lese! Dette med "Siste 50-problematikken" klarer sikkert moderator å løse..

Er kanskje i overkant krass her, men jeg må si jeg er rimelig lei all surmulinga som foregår her inne fra enkelte, og jeg tar deg som et eksempel Patrioten, ikke ute etter å henge deg ut direkte..

Ja, jeg er enig i flere tråder er unødvendige, men la nå være å henge dere på å skrive i disse trådene da, så forsvinner de fort. 

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340