Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 jun 06, 11:41
Opprinnelig postet av frekkrik

FOr det første, så synes jeg det er håpløst å gå ut i pressen av Pål om det her! Hvor glade er ikke vi når vi får høre at Eggen har planr om å styrke forsvaret? Å det er jo noe alle vet vil skje! Så hva er problemet! 
Nei, det her er bare sutring å piss fra Pål! Som profesjonell fotballspiller, skal han heller ta utfordingen på strak arm å prøve å FORBEDRE seg istedet for å syte å klage over å få litt konkurranse! ALLE vet jo at vi bør å må ha minst to forsvarere.. 
Ingen av de 4 plassene bak har egentlig kvalifisert konkurranse, så det at Pål har startet alle kampene er ikke så rart...

Når det er sagt trur jeg ikke poenget med at man henter inn nye spillere er at flere av de andre som spiller regelemessig skal forsvinne, da går det jo opp i opp! 
Men når det gjelder Wiig så er jeg nok redd du for rett spartagutt.... Synes det virker som om han blir lit skvisa ut nå.....



En ting er å si ting til pressen - en annen ting er timingen...  Hvor tar du det fra at PAC ikke tar utfordringen?  Hva er det PAC sier som får deg til å lire av deg det pisset du serverer her? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340