Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 02 jun 06, 15:39
Du husgutt, det er nå et par gutter på feltet som er oppi 20-åra, men som har stemmer som er mer i gata til jentungen til propellen. Okei, hvis vi ikke skal ha unger eller kjærringer på feltet, skal ikke jenter få lov heller da? Jeg er 24 år og synger. Men er ikke stemmen min bra nok? Og når jeg blir 40, skal jeg ikke få lov til å stå sammen med vennene mine på feltet fordi jeg har blitt for gammel? Propellen og jeg tar med jentungen på feltet for å vise hvordan det er å være supporter. Om ho ikke vet det nå, så kommer ho til å miste interessesn innen ho er 16-18 år. Da vil det være noe fremmed som ikke er ekslusivt lenger. Men noe skremmende og nytt. Når det kommer til dette med seter, så er jeg litt i tvil. Liker å stå å synge på kamp. Det må vi fortsette med. Men jeg liker å sitte i pausene. Og betongsmak i rompa er ikke så digg. Men det er jo bare 15 min. Når vi kommer til Ullevål så er det jo nummererte billetter der og, men alle står jo sammen med de de vil. Ikke ved den stolen som står på biletten. Så sånnsett så tror jeg ikke at den billetten og nummeret har så mye og si. Blir kanskje annerledes med hjemmetribune med dårlig plass. Jeg vet sannelig ikke om jeg skal si ja eller nei til seter jeg....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340