Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 02 jun 06, 00:16
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og derfor er det ingen grunn til å drømme om slike spillere. Trekk heller frem spillere i riktig prisklasse, ellers så er det bare tåpelig, i likhet med at jeg trekker frem Henry. Hvilket lag er det som ikke ville hatt han ( skjønner poenget nå eller ?? ) ??


ja kanskje han kunne spredd det fantastiske humøret sitt rundt om i klubben og... oser jo glede av den mannen... skulle ønske han aldri fikk score et eneste mål igjen... bli glad når du scorer for faen!


Tror neppe Henry ville blitt valgt til kaptein dersom han hadde negatov innvirkning på lagets humør. Du sier han ikke blir glad når han skårer, det er selvsagt tullprat. Selv om han feirer på en litt arrogant måte, betyr det ikke at han ikke er glad. Forresten - har du sett åssen han jubler når en lagkamerat skårer? Da er han som regel helt vill. Det synes jeg er en flott gest. Dessuten finnes det vel knapt en spiss/ goalgetter som har så mye assist som den mannen. Så å påstå at Henry er en dårlig lagspiller er bortimot det latterligste jeg har hørt noen gang.  

Men dette er off-topic... har ingenting med FFK å gjøre... men måtte bare kommentere det.


Selvsagt off-topic ja, men har du sett humøret til de øvrige Arsenal spillerne da? Men med selveste per ulv i sjefsstolen kan man vel ikke forvente annet... jaja nok er nok om den saken, supportere av laget de nå spiller på vil selvsagt alltid ah innvendinger mot all negativ omtale rundt deres lag...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f