Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jun 06, 14:14
Opprinnelig postet av varheim
Hvor eksklusiv skal PH være? Hadde vi hatt en klare "regler" på at de minste skal stå først på feltet og så eldre/høyere lengre opp (Lange Jon helt bakerst), slik som det er f.eks. i England. PH og miljøet er noe man skal vokse inn i. Det bør inn i blodet fra tidlig alder. Med Husgutts holdninger så blir PH et blaff og ikke kultur. Gammel, som ung, bør og skal det være plass til.  


plankehaugen er altfor inkluderende, og det er nettopp derfor vi er så ræva.. "ræva" med modifikasjoner, men uten zoran er vi ræva idag.. 

PH er for syngende, trodde alle var enige om det?  er ikke rart det er få som synger når man slipper inn alt mulig rart..

jeg skjønner at det er lite vaktene kan gjøre. men folk med litt i skallen burde da forstå at PH er stedet der de "hardcore"supporterne skal stå?  der har små barn ingenting å gjøre.. jeg hadde  ikke tatt med mine barn på konsert med gorgoroth heller for å si det sånn...

da er det bedre å la de være i gressviktribunen. hvis ph blir mer eksklusivt, vil det også bli mer attraktivt for folk å bli medlem... tenk så stort det hadde vært for dine sønner å bli med på phfeltet når de blir 16-18 år. endelig får de lov til å være med der de store gutta er..

idag kan hvem som helst stå der, og da blir det ikke noe særlig stort heller.. en annen ting er at folk antakeligvis ville bidratt mer hvis man ble mer eksluderende...


PH blir et blaff hvis vi fortsetter dagens linje.. håper virkelig ikke vi får Moldetendenser på stadion..

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340