Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 jun 06, 00:45
Endret: 01 jun 06, 00:51
Herregud, selvfølgelig burde det være seter der!

Blir helt huleboertilstander om man ikke skal ha seter selv på et supporterfelt på en splitter ny stadion. Man kan ta stå selv om det er seter, så ser over hodet ikke noe problem med å sette opp seter på Plankehaugenfeltet. Synes det nesten er flaut om vi får et diger felt på en av langsidene uten seter, og dette gjør det vel også vanskeligere å utvide feltet i ettertid?

Dessuten synes jeg heller ikke at man skal lage en kuinnhengning hvor man stuer inn flest mulig mennesker. Dette kommer bare til å gå utover helse og sikkert likevel. Krev heller et større felt MED seter, hvor man slipper inn det antallet mennesker som er tillatt. Jeg kan ikke komme på et godt argument for å ikke sette opp seter, mens det finnes utallige argumenter for å faktisk gjøre det.

Det er seter på Ullevaal - ser jaggu ut som om at de klarer å synge likevel. Er så vidt jeg vet seter både på Brann og Åråsen stadion også (på langsidene).

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340