Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 31 mai 06, 16:25
På PH-feltet bør alle stå under kampene. Likevel er jeg ikke helt i mot at det monteres seter allikevel. Jeg er blant de med ryggplager, så jeg har stort behov for å sette meg ned innimellom når jeg stivner. Men det er fortrinnsvis i pausen. Klarer fint å stå en omgang uten å sette meg ned.
Man kan sikkert sitte selv om det ikke er seter, men med seter er det litt mer behagelig - både for baken og ryggen, hehe...

Så det jeg lurer på er; vi det bli betydelig mindre plass dersom det er montert klappseter? Hvis det blir plass til omtrent like mange med eller uten seter, er jeg FOR seter. Dersom seter gjør at det er plass til betydelig færre supportere, er jeg MOT seter. Men som sagt...mine synspunkter er utfra helsemessige grunner.... 

Dersom det mot formodning blir seter, kan likevel ingen som entrer PH-feltet forvente å sitte under kampene og samtidig klage på at de ikke ser noe! Da har de ingenting der å gjøre. De som foretrekker å se kampene sittende, hører ikke hjemme på PH-feltet. Så da er man fri til å kjøpe plassbilletter et annet sted. Det hender at jeg gjør det selv innimellom også, selv om jeg ser de fleste kampene sammen med PH.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340