Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 31 mai 06, 13:08
Opprinnelig postet av javell


Mye av den erfaringen jeg har med PH er positivt, men det er en ting jeg biter med merke til og som refereres til her. Definer "beste", for sånn jeg ser på det mangler plankehaugen en del ellementer for å defineres som "beste". Hva legger du i det?

PH er flinke til å stille opp for lagets gutter og omegn. Ta f.eks å bygge hus for RAY, støten til Enerly, men sånn jeg oppfatter det, er det lite rom for ambisjoner, kreativitet og struktur for å utvikle PH til å bli en supporterklubb som tilhører Tippeligaen. Noen sier at PH desverre har blitt  "tantete". Det er egentlig ikke så farlig fordi der har du et grunnlag for å gjennomføre det jeg mener er essensen i hvordan plankehaugens ideologi er i dag. Skal man bryte ut fra det mønsteret må man også begynne å tenke anderledes om hvilke målsetninger PH skal ha i fremtiden. Her handler det om å finne mennesker med forskjellige meninger som gjør at PH utvikler seg. Om alle som sitter i styret har samme ugangspunkt og ideologi vil det detsverre ikke skje så mye i den retninger jeg påpeker 6 setninger lengere opp, men så må man jo først bestemme seg for hvilke ambisjoner PH skal ha i fremtiden.

Jeg mener at Plankehaugen heller skal satse på å utvikle det særpreget de har i dag til å bli mer profesjonelt, å bli best på det.. Det passer byen, klubben og ideologien i fredrikstad mye bedre, den ideologien som menimann i gata lett kan identifisere seg med.


Når jeg sier at plankehaugen er en av de beste, så mener jeg det jeg skriver. Hvis man legger sammen alle positive og negative sider ved plankehaugen kontra andre supporterklubber, er jeg rimelig sikker på at plankehaugen vil komme ut som en av de 4-5 beste supporterklubbene i Norge. 
Når det gjelder den organisatoriske delen, er vi nok blant de topp 3 i Norge. 
Men jeg mener også at stemningen på ph-feltet kan bli mye bedre. Mye av grunnen til at folk mener at stemningen på feltet har sunket denne sesongen, har nok litt sammenheng med at vi nå har "etablert" oss i tippeligaen, og vi flyter ikke like mye på entusiasmen nå, som vi gjorde de to første sesongene. 
Men vi må ta tak i utfordringen NÅ, for hvis vi bare lar det flyte, så kan brått stemningen bli betraktelig dårligere.

At det står mange på PH-feltet som ikke har noe der å gjøre, er jeg imidlertid enig i. Men man kan liksom ikke bare kaste de ut. Må finne andre tiltak!!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340