Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 mai 06, 02:28
Endret: 31 mai 06, 02:30
Nå er det sånn at jeg har for vane om å sitte forran PC-en og spille kort. Nei det er ikke poker og ikke penger heller. En god gammel kortspill fra Zagreb og omegn som jeg har vokst opp med. Takket dagens teknik så har jeg mulighet til å spille dette spillet etter for første gang på 16 år som jeg har bodd her i Norge.. herlig .... 


Sånn som jeg er så tittet jeg innom forumet før jeg skal slå av PC-en .. det er jo en fin fin vanesak ... 

AJG .. jeg tar av meg hatten for din openhet... I dag formiddag så var det første gang jeg hørte om noen rykter ang. bilder ... og dette er ikke grunn at jeg gir meg. For å være helt ærlig da jeg hørte dette ble jeg litt forbauset og bare glemte det for jeg KAN IKKE TENKE MEG at noen kunne gjøre dette mot sine egne folk. Jeg ble litt lei meg da jeg ble stoppet av våre FFK vakter og sendt til politiet men pytt pytt...... Men nok om denne saken ..... 
En gang til takk for støtte.... Som jeg skrev i det første innleget jeg ville bare gi meg her på forumet forsi jeg vet at di fleste leser det og så slapp jeg å forklare meg for alle. Det ser ut som om hele oppleget sklir ut og mennesker blir hengt ut... DERE .... hvis det er noe som ikke fortjener dette så er det Lars og resten av gjengen i styret og rundt omkring. VI MÅ GÅ I OSS SELV HVER OG EN OG SPØRRE OSS HVA ER DET VI VIL:.. ja det er herlig å lese at BRH gutta får støtte her men det var fortsatt kun 5-6 av dem som sang i kampen mot Tromsø ... det er bare å bli med dem .... Det er herlige gutter som har sett , lest og hørt om en annen supporter kultur enn dere fleste. La dem få sjansen og jeg er temmelig sikker på at dette kommer til å gå bra....  Men tilbake til grunnen til at jeg skrive alt dette her .  
NÅ BER JEG DERE MODERATORER OM Å STENGE DENNE TRÅDEN FØER DETTE HER UTVIKLER SEG TIL NOE INGEN AV OSS VIL HA.   Dere vet selv hvor stor pris jeg setter for denne siden og forumet og nå BER JEG dere om å gjøre meg den bitte lille tjenesten å sette nøkkel på dette her.... 


---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340