Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 mai 06, 17:35
Altså Lars. Du kjenner meg bedre enn andre og vet at det er ikke en bestemt episode eller hendelse som har fått meg til å gi meg. Det er kun slikt at jeg føler at det er nokk for meg og det er på tide at nye folk overtar. Det som er leit er at du på en måte forsvarer deg selv i innleget og det er unødvendig. Hvis det er en person som har gjort kjempejobb for PH og representert oss på en fantastisk måte så er det deg. Har snakket med en del folk ang artikkelen i Demokraten og var temmelig sikker på at utallelsene dine var forskjelligge en det som sto så ..... I tillegg så synes jeg det er synd at mange her kaster skylda på PH styret. Dem folka der har mer enn nokk ågjøre ellers så skal dem også ha ansvar for synging og annet.  Og så er jeg veldig enig med Lars i det siste han skriver. Det er alt formange som påpeker og klager på ting men alt for få som tar tak i.  Og til slutt så dem så prøver å ta tak i får elendig respons og tør ikke å fortsette. 

Som Abby sa, jeg er ikke dau og vil gjrene fullføre opplegget med to flag stang. I tillegg så synes jeg at det er litt stusselig med fine bilder fra kamper så jeg kommer til å ta meg av dette.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340