Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 mai 06, 01:10

Må vel si meg enig med Bønna her, altså...Zoran står å skriker og prøver å få i gang folk, kamp på kamp..Men virker som om de trenger noen piskeslag bak på ryggen hver gang før det syngen, folk må jo for f**** ta ansvar selv å av og til drite i det som skjer på banen og fullføre sangene man er i gang med. Var flere ganger i dag man var midt i en sang så skjedde det noe og 70% stoppa opp å synge, dette blir utrolig slitsomt i lengden i hvertfall for den som er forsanger.

Nå har jeg prøvd å være det en gang, bare det å faktisk stå der å se på alle folka som ikke synger gjør at man mister litt av motivasjonen, skal det her bli noe bra så må alle bidra hele tida. Altså det jeg prøver å si er at det er tungt å stå der å prøve å få folk med hele tida og at man bare for dritt slengt tilbake igjen for det som takk, så skjønner hvorfor han velger å gjøre dette

Vil dog si at jeg håper folk skjerper seg og synger for full hals slik at det virkelig gir en person som Zoran lyst og motivasjon til å gå opp der og ta tak(aller helst håper jeg det blir han)

Plankehaugen hadde ikke vært en dritt hvis det ikke hadde vært for Zoran, og han skal ha all respekt og honnør for det!

(og nå gidder jeg ikke å gå inn på diskusjonen om folk fra haugen som regelrett går mot side egne medlemer og sender ut bilder der de ikke hører hjemme)

Bare grøsser av tanken uten han som forsanger,lurer på om haugen i det hele tatt vil høres da




---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340